Режим роботи магазина:
ПН - ПТ: с 9:00 до 18:00
0 Кошик 0,00 грн
Каталог

Обмін та повернення

1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості

2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця

 

Купівля неякісного товару.

 

У Законі України «Про захист прав споживача» у ст.8 говориться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділяється хоча б однією з цих характерних ознак:

1. Усунення його взагалі неможливе

2. На його усунення потрібно більше двох тижнів.

3. Він якимось чином змінює товар, що вже не входить до частини договору про покупку

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза у спеціальному Сервісному Центрі, у процесі якої перевірятиметься дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертизу можна організувати протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, що з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов використання товару споживачем, збереження чи перевезенні, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу з власної кишені.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою та моделлю.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника та моделі, що змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару виробляється товар відповідний якості іншого виробника чи моделі, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості відбувається з його ціни під час обміну, а разі зниження ціни – з його вартості у день купівлі.

Прохання покупців щодо повернення грошей повинні задовольнятися того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна товару зросла, то розрахунок виробляється на даний момент пред'явлених вимог, а разі зниження – на даний момент покупки.

 

Купівля якісного товару

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9, покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами.

• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

1. купити будь-який інший товар,

2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,

3. поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів та не на день пізніше.

Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:

1. з дня купівлі товару, який не має недоліків, минуло понад два тижні

2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару та є якісь дефекти, що виникли з вини покупця

3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу відкриття, ремонту чи інших порушень гарантійного обслуговування

4. відсутність документа, що підтверджує покупку товару, гарантій